Το Pilates λειτουργεί πολύ καλά στις εγκύους. Είναι μια από τις καλύτερες μεθόδους γυμναστικής κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης αλλά και την μετέπειτα περίοδο της σωματικής τους αποκατάστασης.

Τις  βοηθάει να συνειδητοποιήσουνε τις αλλαγές που συμβαίνουν στο σώμα τους.Η φυσική αυτή μεταβολή που υφίσταται το σώμα της γυναίκας έχει επίδραση όχι μόνο στο σωματικό επίπεδο αλλά και στο ψυχολογικό.Επίσης τις διδάσκει απλούς και ακίνδυνους τρόπους να κρατήσουν το σώμα σε καλή φυσική κατάσταση.

Τις προετοιμάζει  για τον τοκετό αφού το pilates εναρμονίζει κάθε κίνηση με σωστή αναπνοή, για να αποφεύγονται πιασίματα και πρηξίματα κατά την διάρκεια της κυοφορίας. Έτσι η διαδικασία του τοκετού γίνεται πολύ ευκολότερη.

Μια από τις σημαντικότερες μυικές ομάδες που γυμνάζει και αφυπνίζει η μέθοδος είναι το περίνεο. Αυτοί είναι οι μύες που βρίσκονται στην βάση της λεκάνης (πυελικό έδαφος) και είναι υπεύθυνοι, εκτός άλλων, για την καλή στήριξη των γενετικών οργάνων και την μυική τους ενδυνάμωση. Ο καλός μυικός τόνος των μυών της λεκάνης κάνει πιο εύκολη την εξώθηση του νεογνού κατά την διάρκεια του τοκετού.