Είναι ιδανικό για όλες τις ηλικίες.

Μαθαίνει το μυαλό να χρησιμοποιεί όλες τις μυϊκές ομάδες κι αυτό έχει εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Δημιουργεί γραμμωμένους μύες, αναπτύσσει τη δύναμη και την ελαστικότητα του σώματος.

Προσφέρει φυσική αρμονία, ισορροπία και γεμίζει ενέργεια τον οργανισμό.

Λόγω της "ιδιαιτερότητας" των ασκήσεων, τα μαθήματα γίνονται σε -αυστηρά- ολιγομελή τμήματα.

Είναι ιδανικό για την αποκατάσταση τραυματισμών και χρησιμοποιείται ευρέως από ορθοπεδικούς και φυσιοθεραπευτές.

Είναι ιδανική άσκηση για εγκύους, καθώς διδάσκει αναπνοή, βελτιώνει την αυτοσυγκέντρωση και Βοηθά στην άμεση αποκατάσταση του σώματος μετά τη γέννα.

Η βασική διαφορά με τη γυμναστική που ξέραμε, είναι ότι απλά δεν έχει καμία σχέση με τη γυμναστική αυτή. Οι κινήσεις δεν γίνονται μηχανικά και με πολλές επαναλήψεις - το maximum είναι δέκα επαναλήψεις. Αντίθετα πρέπει να υπάρχει ο απόλυτος συντονισμός και η τέλεια συνεργασία μεταξύ μυαλού και σώματος. Για να κάνεις μια άσκηση π.χ. στην πλάτη μαθαίνεις να χρησιμοποιείς σωστά τους κοιλιακούς, προκειμένου να απελευθερώσεις ενέργεια και να τη διοχετεύσεις στη συγκεκριμένη άσκηση και στο συγκεκριμένο σημείο του σώματος που θέλεις να γυμνάσεις. Ουσιαστικά λοιπόν, μαζί με το κορμί ασκείται και το μυαλό, αφού μαθαίνει να χρησιμοποιεί όλες τις μυϊκές μονάδες του οργανισμού.

Δεν γίνονται πολλές επαναλήψεις, αλλά κινήσεις με μέτρο και υπομονή, δίνοντας προτεραιότητα στο πρόβλημα ή στο σημείο που ο καθένας θέλει να διορθώσει ή να βελτιώσει. Η στάση του σώματος είναι αυτή που καθορίζει και την εικόνα που έχουμε για τον εαυτό μας και το σώμα μας κατ' επέκταση.